Hledáte pomoc?
Když bude potřeba, klidně se na nás obraťte, ale na 99 % to zvládnete bez nás. Šetřete čas.
Časté otázky
Zkuste velmi rychle najít odpověď na vaši otázku a nemusíte tak čekat.
+ Obecné dotazy+ Jaké metody potisku nabízíte? + Jak textil prát a žehlit? + Jak celý systém navrhování potisku funguje? + Jaké jsou rozměry textilu? + V nabídce máte různé druhy triček. Jak se od sebe liší? + Jaké jsou ceny? Proč je některý můj návrh drahý? + Pokud nahraji do objednávky vlastní grafiku, zbavuji se tak autorských práv? + Odkud pochází recenze ke zboží? + Je možné keramiku mýt v myčce? + Tvorba návrhu+ Jak vložit vlastní obrázky, aby výsledný produkt vypadal co nejlépe? + Bude vidět pozadí obrázku na tričku? + Kontrolujete před tiskem každý návrh? + Jak změnit barvu písma a jeho font? + Lze změnit barva motivů, které máte v nabídce? + Chci znovu vyrobit již v minulosti objednané zboží. Jak najdu svůj návrh? + Mám návrh v košíku a chci ho ještě upravit. Je to možné? + Můžu si objednat tričko bez potisku? + Chci motiv bez pozadí. Co pro to mám udělat? + Doručení a platba+ Jak mohu zaplatit svou objednávku? + Na jaké číslo účtu mám poslat platbu? + Posíláte také do zahraničí? + Jak dlouho trvá doručení? + Proč nemůžu platit dobírkou? + Můžu sledovat svůj balíček? + V jakém stavu je má objednávka? + Zaplatil jsem omylem špatnou částku, co teď? + Změny objednávky+ Je možné objednávku změnit? + Můžu do objednávky přidat další produkt, změnit ho nebo odstranit z objednávky? + Je možné sloučení více objednávek? + Můžu změnit obrázek nebo text na již vytvořené objednávce? + Mám osobní odběr a potřebuji objednávku poslat na adresu + Je možné změnit odběratele? + Můžu změnit způsob doručení objednávky? + Můžete mou objednávku rozdělit? + Můžu změnit způsob platby objednávky? + Jak mohu stornovat objednávku? + Reklamace a řešení problémů+ Nepřišlo mi potvrzení objednávky na email + Obdržel/a jsem email o expedici, ale stále nic nedorazilo + Chci zboží reklamovat. Jak mám postupovat? + Čekám na vrácení peněz za nerealizovanou nebo reklamovanou zakázku a stále nic nedorazilo. + Můžu zboží vrátit pokud se mi nehodí? + Co dělat v případě, že zásilka přijde poškozená a zjistíte to až doma po rozbalení balíku? + Garantujete přesné rozměry a umístění potisku? Bude můj potisk vždy vypadat jako na obrazovce? + Přišlo mi tričko s fleky, jak postupovat? + Jak mohu kontaktovat zákaznické centrum? + Cashback a množstevní slevy+ Když objednám více kusů, dostanu množstevní slevu? + Věrnostní Cashback program + Jak v objednávce uplatním cashback? + Jak v objednávce uplatním slevový kupón? + Pro firmy+ Jak dodat podklady pro tisk firemní zakázky? + Jaké jsou dodací lhůty u firemních zakázek? + Můžeme si dodat vlastní textil? + Můžu dostat nejdříve vzorek?
Lemicom s.r.o.
Ve Žlíbku 1800/77
hala A2
Praha 9, 19300
IČO: 27561054
DIČ: CZ27561054